۱۳۹۴ اردیبهشت ۵, شنبه

ایران – یمن - رژیم ولایت فقیه شکست های خفت باراستراتژیک درمنطقه


شکست استراتژیک رژیم در منطقه گواه این موضعگیری خانم مریم رجوی که گفته بودند: ریشه بحرانها وکانون بنیادگرایی وصدورتروریسم رژیم ضد بشری آخوندی و هیج راهی جزء قاطعیت و خلع ید این رژیم در منطقه ونهایتا سرنگونی ولایت فقیه در ایران ندارد . 

هواپیماهای-جنگنده-شرکت-کننده-در-توفان-قاطع

اول اردیبهشت ائتلاف پایان توفان قاطع دریمن را خبر داد واین تحول بزرگ در رسانه های جهانی  قرار گرفت و هچنان رسانه های خبری جهان از این تحول وشروع مرحله دوم عملیات های نظامی دریمن سخن می گویند. دلایل شکست رژیم خامنه ای در یمن و منطقه به شرح زیر است : 
ازدست دادان توان هوایی وموشکی نیروهای عبدالله صالح98 درصد
ازدست دادن توان و ظرفیت نظامی 80 درصد
 آ زاد شدن عدن 90 درصد
نتیجه ‌:رئیس جمهور یمن که متحد و هم دست حوثی ها در جنگ با مردم یمن بود فرار کرد ورژیم خامنه ای را مجبور به اعتراف برسراین شکست کرد البته رژیم دجال ولایت فقیه همیشه واقعیت ها را عکس نشان می دهد. اما گاهی اوقات حقایق آنقدر گواه هست که راه به بیرون باز می کند مثلا : علی لاریجانی  گفت  «سعودیها… فکرمی‌کنند با اقدامات نظامی هیمنه‌یی برای خود ساخته‌اند که در چانه‌زنی سیاسی دست بالا داشته باشند .
حال رژیمی که خواب و رویای خلافت ارتجاعی بریمن را دیده بود وصراحتا
 از پیوستن صنعابه عنوان چهارمین پایتخت عربی به حوزه نفت خود دم می زد با این سخنان  صراحتا اعتراف به شکست وناکامی در رسیدن به این هدف کرد . طبعا پیامدهای استراتژیک این شکست در عراق ، سوریه ، لبنان ، وسایر منطقه وهمه بحران ها گریبان رژیم را خواهد گرفت .

ایران -ولایت فقیه و دخالت های آن در یمن


  

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر