۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

ایران - کودکان امروزقصه گویان وصدای فریاد معلمان شهید خود

راستی این روزها وقتی اسم معلم را می شنوید چه چیز در ذهن شما تداعی میشود؟ حتما می گویئد که تا وارد کلاس شدم از من درس می پرسد ، شاید هم از صدای معلمتان می ترسید؟ شاید هم ازاینکه سرکلاس نیست دلتان برایش تنگ میشود، که چرا نیست ! امروزخاطرات قصه معلم ها امروزبرای کودکان دبستانی در مدرسه های ایران زیاد است. اما اگر بخواهیم بطور واقعی به مسئله نگاه کنیم باید سراغ خود بچه ها برویم که آنها چه میگویند کودکان دبستانی می گویئد من طرفدارمعلم ها هستم و قصه های خود ومعلمان رامی نویسند . لینک های ضمیمه را کلیک کنید
















































ایران - رژیم آخوندخامنه ای - کودکان می گویند : ماطرفداران معلمین هستیم !

دررژیم آخوندی  ایران وقتی اسم معلم می آید باید گفت:  فریاد اعتراض وایستادگی برای کودکان فردا ایران دربرابر رژیم ضد بشری ولایت فقیه خامنه ای و تسلیم ناپذی ی ! ودرس معلم امروز این است معلم می میرد ، ذلت نمی پذیرد. معلمان آزاده ایران به دانش آموزان خود می آموزند که آینده ایران را با دستان خود رقم زنند نه تنها درخاطرات و انشاء بلکه درمیدان عمل و در خیزش ها واعتصابها ودرزندانها ویا درمقابل سفیر گلوله های دژخیمان و پاسداران خلیفه ارتجاع .
ایران - رژیم ارتجاعی آخوند خامنه ای - موضوع انشاء من - خاطرات معلم ها
همه ما دانش آموزان ومعلمان با معلم شهید دکترخانعلی  برای ادامه راهش تجدید عهد می کنیم وصدای معلمان می شویم و فریاد می زنیم معلم می میرد،ذلت نمی پذیرد.

 ایران - رژیم خامنه ای - تجدید عهد معلمان با معلم شهید دکترخانعلی





.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر