۱۳۹۴ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

چوایران نباشد تن من مباد بدین مرزوبوم زنده یک تن مباد....!

ایران زیبا ترین وطن با قهرمانی ها یش تا ابد به یاد ماندی خواهد ماند
 ایران این زیبا ترین وطن- سرزمین دلاوران ومهد دلیران همیشه زنده باد برزبان ما   وبگذارآزادی ایران سرود مرگ ما راعاشقانه فریاد واندیشه کند برجهانیان.......!
آنان که ازروزاول با ایران ومردم ایران نبودند تهی ازما ایران بودند وتهی ازخاک پرمهر ایران که وجود آرش ازآن اوست .آنان که ازاول با ما نبودند تهی ازمرزوبوم ایران این زیبا ترین وطن بودند وحتی تهی ازسخن گفتن واندیشه ایران ،وقتی هم وارد ایران شدندبازهم هیچ احساسی نداشتند.تهی ازایران ، ازآغازهم با ما نبودند .....!
نامه یک جوان از ایران درگردهمایی درپاریس برای آزادی ایران فردا ، ایرانی در هرکجای جهان هم که باشد برای آزادی فریادش طنین اندازاست و مرگ ظالمان سر می دهد .
رژیم ضد بشری خمینی با اتمی کردن ایران وطنابهای داروتخت شکنجه درخیابانها و زندانی جوانان ومردم ایران به خیال خود که صدای ایرانی را می تواند درگلوخفه کند  غلامرضا خسروی که یکی ازهمین آرش های ایران بود که با فدای جان خود درنبردی نا برابراما با اندیشه ومرام آرمان آزادی والگوهایی چون آرش قهرمان ایران بر دیکتاتورهای زمانه خویش از پیشگامان راه آزادی برای ایران شد . 
سیل اعدامهای ایران بدست ملا ها ، سندی ازهمان آثاربه جا مانده خمینی یست  که به اعتماد مردم خیانت کرد واندیشه ضد بشری وضد انسانی وضد ایرانی بودن خودش را درچهره کثیف آخوند خامنه ای درایران اسیرما به جا مانده است .
 براستی که خمینی ضد بشرازروز اول هم با ایران وما ایرانی ها نبود !زیرا ستم وظلمی که این رژیم ضدبشری برایران ومردم  ستم زده ما شده است جهان هنوز خبر دارنشده است وحماسه های خاموش ایران است .

اما برای سرنگون کردن این رژیم ضدبشری وظیفه ما جوانان و مردم ایران هست که در هرگوشه ای ازجهان که هستیم با همان پرچم سه رنگ ایران درگردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس  شرکت کنیم .
می توان و باید همراه با مریم رجوی با اتحاد وعزم جزم خود این  آخوند های رژیم ضد بشررا ازتاریخ معاصرایران بیرون کننم وآزادی را برای ایران  بدون اتمی را برای ملت تحت ستم ایران فریاد کنیم .
گردهمایی ایرانیان - پاریس بامریم رجوی






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر