۱۳۹۴ تیر ۴, پنجشنبه

ایران - گردهمایی بزرگ مقاومت - فتح قلب ها برای آزادی

گردهمایی با مریم رجوی - فریاد برای ایران
 راستی این همه درایران باستان وجهان لشکرکشی برای فتح وپیروزی وگرفتن آب وخاک... انسانها دم تیغ رفتند درنهایت مدعیان چه شدند.مگرعاجزوخسته ودرگوشه ای نخزیدند ونمردند.مگر بعد از تصرف اب وخاک وسرزمین ها دیکتاتور ها به کاخ ها نرفتند ، همان کاری که خمینی ازروزاول کرد ، در زیر درخت سیب وقتی به ایران رفت اولین حرفش این بود که هیج احساسی ندارم .... یک طلبه بیش نیستم ومی روم در گوشه ای از قم می نشینیم بطورواقعی آنچه  نداشت قلب بود ...!و به همین دلیل هم بعدازخوردن جام زهردق مرگ شد.
اما سئوال اصلی این هست که چه طورمی شود یک فتح بزرگ را فتح کرد ان هم بدون ابزارجنگ های پیشرفته ... وآن را نگهداشت .
 وقتی دیکتاتورها مسلح به همه تجهیزات دریایی وهوایی و ... برای گرفتن  آب وخاک لشکرکشی می کنند چه نیرویی می تواند نگهدارنده این فتح بزرک باشد همه اینها وقتی بدون فتح اصلی یعنی قلب باشد ، دیگر ابزارجنگ عملکرد ندارد ، هیج کاری از پیش نخواهد رفت وهمه چیزحالت ایستا دارد ، خون دررگها بدون جریان است وفتح آب وخاک و زمین خارج ازحیات است .
اما وقتی کسی میخواهد برای فتح قلب انسانها برود اینجا ست به چه ابزارپیشرفته جنگی نیاز دارد ؟ کار بسی سخت و دشوارمیشود ....اینجا نیاز به هواپیما ، ناوجنگی دریا وخاک نیست ، چون هدف گرفتن خاک نیست ! فتح قلبها ، کانون مرکزلشکرانسانها...  گرچه  سخت ترازهر گونه لشکرکشی وکارنظامی است اما در صحنه نبرد ابزاری هست که قدرت آنها بالاترازدستگاهای پیشرفته نظامی است واین ابزارمی توانند فتح بزرگ را بعداز هر پیروزی نگهدارند در غیر این صورت به ضد خودش تبدیل می شود . اما ما می بینیم که مریم رجوی که هیج ابزار پیشرفته جنگی هم ندارد هر بار که لشکر هایش بیشتر ازقبل می شود چطور وچگونه اینجا ست که می توان پیروزی بزرگی را فتح کرد باچی ....با  قلب انسانها.... چگونه حتی با یک قطره اشک ، یا با یک دعا، یا بایک فریاد حق طلبانه ، یا  یک لبخند ، یا یک صداقت ، با یک دفاع  شرافت مندانه اما بی چشمداشت یک آزادی خواهی ، با فدای سی خرداد60 مقاومت وایستادگی درمقابل ظلم وستم ، با فدا کردن عزیزترین دارایی وسرمایه خویش ،آری می توان عشق به آزادی را درقلب انسانها فتح کرد زیرا فتح قلب ها یعنی آینده ای جوشان وهمیشه جاری مثل فدای بیکران 19بهمن 60 برای ازادی مردم ایران که نسل به نسل تاکثیرمیشود و این خون هرگزخاموش نخواهد شد .
فتح قلب ها برای آزادی با مریم رجوی 
50سال مبارزه خونین وایستادگی ومقاومت فرزندان ایران زمین درمقابل دیکتاتوری های شاه وشیخ ....اری این است فتح قلب ها که  مریم رجوی با آن آزادی را فریاد می زند و برعلیه آخوند های بدون قلب می ایستد. وقتی قلب هست آزادی و حیات برای انسانیت هست .
 گردهمایی بزرگ مقاومت ایران درپاریس با هنرمندان 








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر