۱۳۹۴ تیر ۸, دوشنبه

ایران-رژیم آخوندی-سرکوب واختناق خشم اعتراضات وتجمعات مردم

آخوندهای ضد بشرتحت عنوان دین وماه رمضان یک گشتاپوبعنوان مبارزه با  روزه خواری درخیابانها راه انداخته اند که هیج ربطی به اسلام و دین ندارد بلکه هدف شوم این دژخیمان ضد بشر آزارواذیت مردم تحت ستم ایران بخصوص جوانان دلیرایران است که درمقابل این سرکوب و اختناق می ایستند تاحق و حقوق خود را پس بگیرندمثل تجمع واعتراض پرستاران برای پرداخت نشدن حقوق 6 ماه خود....!
ایران- رژیم آخوندی- تجمع و اعتراض پرستاران برای حقوق 6ماه خود
باید به این اخوند های کثیف و ضد دین یادآوری کرد که اعمال زشت و ضد انسانی شما تنهایک سوء استفاده ارتجاعی ازنام اسلام است ، درصورتی که اسلام دین صلح وآزادی وبرادری وبرابری است واین اعمال قرون وسطایی که بر مردم تحت ستم ایران اعمال می کنید ندارد، روزه خواری بد است ولی قطع دست انسانها آن هم درماه مبارک رمضان اشکالی ندارد؟ وای برقلب های سنگی اخوندها،که فقط کارش درست کردن حلقه های طناب داربرگردن جوانان ایران است 
ایران-رژیم آخوندی اعدام جوانان درایران .....!
بدون شک هرگونه سرکوب واجباروشکنجه وارعاب به اسم اسلام ....منکراول همین اخوندهای ضد اسلام هستند که با اندیشه کثیف وفتنه های زیرعمامه های خود نام  مقدوس اسلام را لکه دارمی کنند. و با این ابزارکار میخواهند بحران و سرکوب را برمردم ایران بخصوص جوانان همیشه درصحنه ودلیرایران که با خون خود فریاد آزادی را سرمی دهند تشدید تضاد و سرکوب با جوانان دلیر ایران می کنید، چون از هر قطره آزادی جوانان می ترسید ، و این نشانه ترس سرنگونی است ،حتی ازساززدن یک جوان هم در خیابان هم وحشت دارید. 
ایران - رژیم اخوندی ساززدن جوانان ممنوع است
اما باید به این اخوندهای عمامه بسرگفت که پرده ها کنار رفته است و فتنه های زیر عمامه ها بیرون ریخته است که بوی تعفن آن جهان را گرفته است وبدون شک این گونه دیکتاتورها بزودی سرنگون می شوند واین قانون تکامل است که برسینه سرخ تاریخ نوشته شده است .سرکوب مردم ایران به اسم روزه خواری دشمنی با اسلام وارزشهای انسانی است که حد ومرزنمی شناسد. وای برشما دین فروشان که تاریخ وعصرآگاهی را برمردم ایران سیاه کردید . 
  پیشنهادمی کنم برای اینکه اسلام واقعی را فهم کنید به لینک های فلسفه شعائر موسی خیابانی ازقسمت اول تا یازده که در سایت مجاهد است بخوانید و خودتان قضاوت کنید که اسلام واقعی چه می گوید...! واخوندها چه برسر مردم تحت ستم ایران وجوانان ایرانی می آورند 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر