۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

ایران - کردستان -قصه گویان فرینازوریحانه اززبان دختران مهاباد

باسلام به همه هموطنان  عزیزم درایران میعادگاه دلیران وایران نشان هادرسراسر جهان امیدوارم که همه برای گردهمایی 13ژوئن روزفریادهمه ایرانیان برسراخوند های ضد بشر آمادگی مکفی داشته باشید، واین گردهمایی را چون گرزی آهنین برسراین آخوند های قرون وسطایی وپوسیده تاریخ بکوبید، شک ندارم شما ایرانیان غیوروباشرف پیروزخواهید شد، اما داشتم سایت را نگاه می کردم به نامه ای ازمهاباد قصه پلنگ وماه برخورد کردم و عکس زیبا یی ازیک دختر دلاورکرد سواربراسب وسلاح دردست و با شتاب می رفت ... راستش خیلی احساس غرورکردم به خودم بعنوان یک زن ایرانی وهمه زنان دلاوردیگرمیهنم...! 
 ایران - زنان - دختران قصه گوی فردا
زنانی همچون فرینازخسروی که خون سرخش چون قطره ای اشک روی صورت خیابانهای مهاباد ریخت و خود سنگفرش خیابان شد وحال دخترکان بعد ازاو ....وریحانه قهرمان که با دفاع از شرف زن ایرانی پوزه دژخیمان آخوندهای کثیف را به زمین مالیدواینکه  درتاریخ به یاد گارماندند وما ادامه دهنده راه آنها هستیم !یعنی اینکه هرگزدرمقابل دژخیمان کثیف آخوند ها ودیکتارتوری قرون وسطایی آنها تسلیم نخواهیم شد این وظیفه هرزن ومرد باشرف ایرانی هست.

زیراهرگزیاد زنان ومردان غیورودلاورایران چون آرش کمانگیر- مریم خاتون سردار ایل بختیاری که با لشکری ازسربازان جلو رضا خان درجنوب ایران ایستاد وجنگید و خود به شهادت رسید را ما فراموش نخواهیم کرد، نماد قهرمانی ورشادت و جنگاوری این نسل سمبل افتخار امروز ما در مقابل دیکتارآخوندی است .
وقتی به این عکس نگاه کردم درآن یک چیز نظرم را جلب کرد وآن اینکه خون سرخ فرزندان ایران رود خروشان آزادی ملت ایران است و این رود هرگزآرام نداری می خروشد درگوشت وپوست نسل آینده ایران و قصه به قصه ، داستان به داستان به همه نسل های بعدی می رود ، پس ما فریاد ایران هستیم و باید این فریاد را به سراسر جهان برسانیم ، ما فریاد ریحانه وفریناز هستیم و باید به گوش جهانیان برسانیم که آخوند ها بر سرزنان و مردان ایران چه آورد.خشم آشتی ناپذیرزن ایرانی برعیله این رژیم ضد انسانی که درنهایت خاموش نخواهد شد و بدون شک به دست همین زنان سرنگون خواهد شد. باحمایت از مریم رجوی در گردهمایی در پاریس صدای فرینازوریحانه شوید وقصه آنها را برای دنیا دهان به دهان بگویئدکه زنان ایران چه کسانی هستند...!به جهان قصه های نا گفته تیرخلاص زدن به زنان مجاهد ی همچون زهره قائمی که در 19فروردین دراشرف با تیرخلاص مزدوران خامنه ای به شهادت رسید را به همه جهانیان بگویئد .   
قصه زنان دلاورایران در کهریزک، قصه های ناگفته زنان ایران در کهریزک و قصه های  نااگفته مادران درجلو زندانها که زیرلگد پاسداران لح می شدند را به جهان بگویئد، قصه هزاران حماسه های دیگرخواهران شهیدمان را دربرابرظناب دار به جهانی که هنوزازجنایات رژیم آخوند های بنیادگرابرسرمردم ایران خبردار نشده است را  زبان به زبان بگویئد ....! با فریاد بگویئد پاسداران برسرزنان ومردم ایران درزندانها چه آوردند!
در گردهمایی مقاومت ایران با مریم رجوی فریاد خود را برسرخلیفه ارتجاع طنین اندازکنید تا ازدلاوری ، و شجاعت و شهامت زنان ایران جهان باخبر شود که زن ایرانی کیست وچیست ....! شما هم مثل این عکس خود را آماده کنید ، اسب تان را زین کنید ، سلاحتان را بردارید، و بروید به جنگ گرگ ها و صدای رسای ایران ناقوس مرگ خامنه ای را درجهان فریاد کنید، فریاد بزنید مرگ برخامنه ای وخلیفه ارتجاع ، زنده باد ایران آزاد............!
ایران-همبستگی ایرانیان خارج کشور صدای شکستن طلسم اخوندها
ایران - پاریس با مریم رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر