۱۳۹۴ مرداد ۱۲, دوشنبه

نقش زنان در ایران چشم جهانیان را خیره کرده است - گفتگو با رضا اولیا هنرمند و مجسه ساز

رضا اولیا عضو شورای مقاومت ایران انتشاردومین کتاب خود را بنام فرزندان ایران سرگذشت پروین ودیگرزنان قهرمان ایران که درزندانهای مخوف رژیم آخوندی تحت شکنجه وحشیانه وتجاوزات بی رحمان قرارگرفته اند را در 20جلد معرفی کرده است

 البته که نقش زنان ایران نه تنها در یک کتاب بلکه درتاریخ ایران بی نظیر بوده و هست زیرا زنان نروی تغییر وپتانسیل جامه هستند که نقش اصلی را ایفا میکنند . رژیم ضد بشری و زن ستیزآخوند ها بیشترین ستم را در حق زنان ایران کرد اما زنان ایران سپر و سد نفوذ ناپذیری بودند وهستند درمقابل جنایت ها و خیانیت هایی که این آخوند ها در حق آنها کردند .زنانی که همچون ریحانه ها وفریناز ها در رژیم ضد انسانی آخوند ها تسلیم نشدند و از شرف و ناموس خود در مقابل مزدوران خامنه ای دفاع کردند و خون انها سنگ فرش خیابانها شد . آری زنان ایران نیروی تغیییر در جامعه ایران هستندوتاریخ گواه این برگ زرین می باشد .

فرحناز خسروانی و قیام مردم مهاباد
 همچنین زنان مجاهدی همچون طاهره طلوع که در فروغ جاویدان بدست دژخیمان آخوندی که با کینه قرون وسطایی وزن ستیزی خود نسبت به زنان دارند چکار کرندند  راستی که وقتی خلق ایران بداند که هر قطره خون تو محراب میشود . 
 توجه شما را به عکس ها و لینک های ضمیمه جلب میکنم  .

 اری زنان دلیرایران نیروی تغییر هستند که چشم جهانیان را خیره کرده اند والگو این زنان مریم رجوی یست که فتح کننده قلب همه انسانهای آزادیخوا در جهان است .
به یاد مجاهد شهید طاهره طلوع روایت مدال افتخاراست 
بر سینه‌ات نشست
زخم عمیق کاری دشمن
اما
ای سرو ایستاده نیفتادی
این رسم توست که ایستاده بمیری.
در تو ترانه‌های خنجر و خون
در تو پرندگان مهاجر
در تو
سرود فتح
این‌گونه چشمهای تو روشن
هرگز نبوده است.
... .
وقتی که خلق بداند
هر قطره خون تو محراب می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر